Fruit is het nieuwe kopje koffie

Wij hebben niets tegen koffie hoor.
Maar het is toch beter om één of twee bakjes per dag te vervangen door een gezond(er) alternatief?
Een stuk fruit is goedkoper dan een bak lekkere koffie.
Het is dus heel aantrekkelijk om aan personeel - en vergeet uw klanten niet - een gezond alternatief bieden.

De knop moet om!
Wist u dat er in Nederland meer dan 100.000 patiënten met obesitas en diabetes zijn?

Jaarlijks komen er tienduizenden patiënten bij. En dat is niet nodig, want hoewel diabetes erfelijk is, kan het voorkomen of verminderd worden door een gezondere levensstijl.

De knop moet om en veel werkgevers hebben dat al begrepen. De werkgever draait namelijk op voor de kosten van de ongezonde gewoonten.
Fruit is dé manier om gezonder te leven en de strijd tegen (de hoge kosten van) diabetes en obesitas te winnen.

 

Aangezien de werkgever uiteindelijk opdraait voor de kosten van een zieke werknemer, valt hier op lange termijn veel winst te halen.

Secundaire arbeidsvoorwaarden
In deze tijden waarin het lastig is personeel te vinden of te behouden, spelen de secundaire arbeidsvoorwaarden een grote rol.
En daarin hoort ook de gratis verstrekking van werkfruit.
Wist u dat 85% van de werknemers in Nederland graag fruit op het werk wil en 68% dat zelfs verwacht?

 

Rode koffiekan
Herinnert u zich het rode koffiekannetje van Jaap Kooiman in Toen Was Geluk Heel Gewoon?
In die tijd was een kop koffie op kosten van de baas echt niet standaard, maar dat is flink veranderd.

 

Garagebedrijf Kwikfit begon te adverteren met gratis koffie voor klanten tijdens het wachten, supermarkten begonnen koffie te serveren aan bezoekers.
Inmiddels is gratis koffie niet meer weg te denken.
Die verandering brengen wij ook teweeg met werkfruit. 

Fruit is het nieuwe kopje koffie.
Start vandaag nog en neem contact op!