Fruit is het nieuwe kopje koffie

Het kost u niets (of soms bijna niets)

Het mooie van het verhaal is dat ons fruit u in principe niets gaat kosten.
Sterker nog, u kunt in theorie zelfs gaan besparen op uw directe kosten.
En ja, als uw medewerkers gezonder en fitter blijven, dan bespaart u indirect op uw personeelskosten.
Maar dat bedoelen we niet. We bedoelen echt verdienen in harde knaken. Gewoon geen euro meer uitgeven voor werkfruit.
Geïnteresseerd?
Neem contact met ons op en wij vertellen u een geheimpje.

Fiscaal aantrekkelijk

De overheid onderstreept het belang van fruit op het werk. Daarom valt werkfruit onder de nihil-waardering voor de verplichte werkkostenregeling (WKR).  U kunt onbeperkt fruit verstrekken, mits u het gratis en aan iedereen beschikbaar stelt.
Onze duidelijke facturen vormen de bewijslast om van deze belastingvrijstelling te genieten.

Let op: om van deze vrijstelling te profiteren, moet u aan 2 voorwaarden voldoen:
1) u moet het fruit gratis aan uw medewerkers verstrekken

(fruit verstrekken hoeft u niets te kosten. Neem contact op en wij leggen u uit hoe wij dat doen)

2) het fruit moet aan alle medewerkers beschikbaar worden gesteld

Beste kwaliteit

Groentebroer behoort al jarenlang tot de top 3 in de verkiezing Beste Groenteman van Nederland. Deze verkiezing wordt jaarlijks uitgevoerd door brancheorganisaties ADN en CVAH.
Bovendien hanteert Groentebroer al jaren de formule 100% garantie op smaak èn kwaliteit.

Gezonde uitstraling

Vitaliteit hoort een speerpunt te zijn in voor gezonde ondernemers.

Fruit is een geweldige secundaire arbeidsvoorwaarde.
Wist u dat uit onderzoek blijkt dat 85% van de werknemers graag fruit op het werk wil?
En dat 68% van de werknemers dit zelfs verwacht?

Geen contract

U zit nergens aan vast en kunt wekelijks opzeggen. Wij zijn namelijk overtuigd van onze kwaliteit en zorgen elke dag dat onze klanten tevreden blijven.

 

Slimme totaaloplossing

Ons concept reikt verder dan alleen onze innovatie boxen.

Wij verzenden ook uw fruitmanden voor zieke werknemers en zetten fruit in als gezonde marketingtruc voor uw boodschap.